تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در حاشیه اختتامیه سی و پنجمین مسابقات قرآنی نهاجا در پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول، آمادگی نیروهای مسلح جمهوی اسلامی ایران را در اوج خود خواند و گفت: نیروی الهی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در هر زمانی که مصلحت اقتضا کند، با اقتدار کامل، آمادگی دفاع از میهن اسلامی، قرآن و مردم را دارد.

امیر برخور انس و مودت کارکنان نیروهای هوایی با قرآن را موجب بصیرت، تقویت روحیه ایثار و شهادت طلبی و مبارزه با استکبار خواند و افزود: نیروی هوایی مقتدر ارتش جمهوری اسلامی ایران، درس استکبار ستیزی و ظلم ستیزی را از قرآن آموخته و با مسلح شدن رزمندگان و خلبانان به سلاح قرآن، در مقابل مسکتبران جهانی با قدرت و قوت مبارزه خواهد کرد.

وی، روحیه شهادت طلبی را رمز قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی خواند و ادامه داد: شهادت در راه با پُر عزت آرمان های انقلاب اسلامی موجب افتخار همه رزمندگان نیروهای مسلح است و خلبانان تیزپرواز ما نیز با آشنایی بیشتر به آموزه های قرآنی در میادین سخت نبرد آماده تر از گذشته هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشنهاجابرخورآجاتازه های خبر
[ جمعه 22 آبان 1394 ] [ 21:33 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 541
بازدید دیروز : 374
بازدید هفته : 994
بازدید ماه : 987
بازدید کل : 85192
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->